In drie stappen gaan we met alle stakeholders aan de slag om een merk te bouwen met impact. Met een online survey halen we het net op bij alle stakeholders waar je mee werkt of wilt werken natuurlijk. Zijn dit vragen die je bezighouden?
Hoe kan ik met mijn bedrijf impact maken en geld verdienen?
Hoe kan ik met mijn product/dienst het leven van mijn klanten, medewerkers en de wereld positief veranderen?
Hoe kan ik iedereen betrekken in dit proces?
Dan past het Purpose Booster All-in programma bij jouw volgende stap! Dit gaan we in drie stappen samen doen:
Stap 1. Inzicht
Diepte interviews: interviews met alle stakeholders Insider: online survey onder alle medewerkers Outsider: online survey onder externe stakeholders Brand kitchen: interactieve workshop om te komen tot een merkverhaal
Output
Bedrijfs-DNA in kaart gebracht met alle stakeholders
Merkwaarden met strategische merkpijlers
Merkverhaal 1.0
Stap 2. Kompas
Purpose Kitchen: interactieve workshop om kansen in kaart te brengen. Impact scan: welke SDG’s sluiten aan bij jouw merk? B Corp Impact Assessment: wat is jouw impact score?
Output
Merkverhaal 2.0
Impact manifest
Stap 3. Route
Route Kitchen: interactieve workshop om stappen in de tijd te kaderen Actieplanning: acties en teams aan elkaar koppelen